söndag 18 januari 2009

Helgen

Jag har hunnit smälta det med benet. Och det har kommit lite mer smärta på andra ställen, vilket förklara min plötsliga trötthet som jag drabbats av... Var ju över 1, 5 år sen jag var riktigt sjuk... Kommer inte ihåg hur det var riktigt, men nu förstår jag...
Suck... Men jag är glad så länge det håller sig på den här nivån, så jag kan arbeta. Men jag överlever :)

I går hade jag en heldag med Erik. Vi gick till affären och shoppade. Sen bakade vi muffins och slutligen lagade vi lite lyxmiddag. Lövbit med ugnsstekt potatis och rotfrukter. Vi hade lite bernabä till :P Smaskens...

Efter det kollade vi på film The Curious Case of Benjamin Button. Den var jättebra :) Sen kom Robert hem från grabbkvällen och vi satt uppe en stund.

Idag ska vi leta present till Roberts moster, åka med den till Karp. Sen ska Linus och Mikan komma hit och spela xbox. Vi ska göra rent våra ventiler, då de ska kolla dem i morgon. Och i kväll ska jag klippa Robert. Sen ska jag försöka klämma in lite matte där emellan. :P

Det är min dag det :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: