fredag 23 januari 2009

Finfint :)

Hade min första arbetsdag idag sen 7 dagar tillbaka. Hade inte missat så mycket om man säger så. Dagen flöt på bra, fick till och med jobba över en halvtimma, som jag sen får ta ute vid ett annat tillfälle :)

Efter jobbet tog vi bilen till Material Männen, då de hade rabatt och sedan sprang jag in på Kvantum. Inne på kvantum får jag se en välbekant människa.... Det var Min lärare jag hade som klassföreståndare på högstadiet. Har velat träffa honom i ett antal år nu men inte gjort det... Men nu så tog jag tillfälle i akt. Han kom ihåg mig och vi hann och prata om en massa gamla minnen med :) Sen kom jag till den viktiga delen... Har en sak som jag haft som grej på min to do list innan jag dör. Och det är att tala om för läraren att han var den bästa jag haft. Så jag gjorde det. Han blev verkligen superglad :D Och jag bara kände efter att vårt samtal var slut, hur jag gick runt och små log inne på kvantum. Så nu kan jag ju bocka av det från min lista iallafall :P

Efter det droppade jag av Robert vid Bosse och de gick på Briggen för att käka lite gott. Själv åkte jag och storhandlade. Vår frys är ju rätt så tom nu när jag rensat ur och frostat av den :)

Och till kvällen blev det lite film och mys.
En fin fredag med andra ord.

I morgon är det jobb, min första lördag på 2 år. Ska bli spännande och jag hoppas det går bra nu, är själv med alla mina i morgon. Håll tummarna!

Nu är det läggdax.

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Jo det är Karin jag har, on är bra tycker jag. Men jag är ju inte utbildad så har ju bara 300dagar att jobba.

Det där med vårdcentralen ja- skriver ett inlägg om det.