tisdag 13 januari 2009

Min 26-årsdag

Nu har ännu en födelsedag passerat. Och den har varit helt underbar :D Är såå nöjd!

Den började med att jag fick sång och frukost på sängen. Rostade smörgåsar och varm choklad, med ett paket som var en plattång. Sen gick Robert till jobbet och jag fick sovmorgon.

Jag vaknade igen kl 09:30. Började städa och greja. Robert kom hem på lunchen med ett paket till med ett såå fiint skrivet brev. Han är helt underbar (hjärta) Vi åt smörgås tårta till lunch. När han åkt fortsatte jag att städa.

Blev lite stressad i slutet när det bara var en halvtimme kvar till gästerna skulle komma. Skulle stryka linneduken och först klämde jag mig på strykbrädan, sen tappade jag den i golvet. Blev arg på strykjärnet som är helt sjukt dåligt. Svor ordentligt där ett tag :) När Robert sen kom hem, så bad jag honom ta bort strykbrädan och det gick i två delar :P Haha!

Gjorde mig i ordning, sen kom gästerna. Fick både vackra blommor, pengar, lotter, två strykjärn :P Ett nytt strykbräda, en ny kokbok, en centerrulle + 4:50 kr och nya strumpor. Helt sjukt bra jue! Per och Mia kom förbi en sväng med med ett paket med duschcreme och bodylotion från Puma. Luktade jättegott! Tack Sweetie :)

Så man kan kort och gott säga att jag är supernöjd! Tack alla för era hälsningar :)

I morgon är det jobb och ett besök hos Olle Kinesologen igen :P

Puss och hej!

Puss och hej!

2 kommentarer:

M sa...

Vad roligt att du är nöjd : )

Katya IMD09 sa...

Hihi Jag har alltid velat ha två strykjärn! så man kan stryka med båda händerna ;) pussi