torsdag 29 januari 2009

En helt vanlig torsdag

Idag var det jobb på schemat. Duschade min tant idag, då hon plötsligt kollade konstigt på mig när jag torkade hennes fötter. Jag frågade vad det var.. Då säger hon: Du är så söt idag och ser ut som en prinssesa :) Varav jag noterade att jag hade ju helt utsläppt idag och det brukar jag inte ha när jag jobbar, så nu såg hon hela frisyren :)

Nu i kväll har jag pluggat lite samhäll igen. Känns som att jag kommer få ta hela helgen med plugg :/ Men så är det ju om man ska komma någon vart här i livet :)

På lördag ska jag börja träna igen :) Har inte tränat på ett tag pga att jag fick ont av sjukdomen och sen har jag inte haft tiden, då jag jobbar mycket senare dagar när jag jobbar. Men det ska nog bli bra det med.

I morgon är det sista dagen innan helgen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: