söndag 1 februari 2009

Helgen

I fredags:

Jobbade jag och till kvällen pluggade jag och tog det lugnt medans det lanades för fullt hemma hos oss. Roberts lan tog vid....

I går lördag:

Tog jag det lugnt, gick en promenad till Lager 157, men hittade inget. Så gick vidare till Netto. När jag kom hem lagade jag storkok i pastagratäng. Så nu har vi lite matlådor i frysen :) Min kära lillebror kom förbi en sväng med sin söta flickvän. Vi pratade skit i lite mer än en timme.

På kvällen var jag hos Mia och vi drack lite och pratade skit. Det var riktigt trevligt faktiskt. Blev lite fotografering med :P Mycket snygga bilder får jag lov att säga ;) Kl 01, kom Pelle och Robert o hämtade oss och vi åkte hem till oss. Satt vid datorn en stund och hängde. Sen åkte folket hem, och jag gick till sängs.

Idag :

Vaknade jag kl 11 av att solen sken. Jag bara kände hur skönt det var att se den :) Idag har jag mest styrt med tradera. Har lagt ut lite nya kläder och det är redan två som köpt grejer av mig :) Känns bra det. Sen har vi varit en sväng och köpt lite kinamat. Usch, och så blir man sådär proppmätt :S

Skulle tränat idag, men hade lite ont i halsen och bihålorna, så det var ingen idé. Typiskt. Måste komma igång igen. Har ju laddat min ipod med ny peppmusik nu :) får se hur jag mår i morgon :)
Och det har ju blivit februari :D Yaay, snart Mars och vår!!! Längtar!

I morgon är det en ny vecka med nya tag.
MÅSTE verkligen plugga matte nu. Har prov om en vecka ;S Usch så nervös jag e.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

För oss blev det också kinamat idag, hehe Per kom hem och sa att ni skulle käka det, så vi blev avis båda två :)