lördag 28 februari 2009

Party i Göteborg

Igår:

Sov lite sådär då Ruffe kom och grejade runt och skulle gosa och snutta hela tiden.:)

Gick vi upp skapligt och åt lite frukost och gjorde oss i ordning. Helen skulle visa mig sin skola och jag skulle få sitta med på en infogrej. Vi åkte både buss och spårvagn. Det blev en liten löprunda med så vi skulle hinna med spårvagnen.

Infogrejen var väldigt seg och stolarna var inte sittvänliga. Men skolan var fin.
Efter det tog vi spårvagnen in till Nordstan. Vi gick och kollade lite, tills vi blev hungriga. Då kom Martin och mötte upp oss och vi gick till en salladsbar som hade sjukt god sallad :P Dit måste jag gå igen :)

Efter det gick vi lite till på stan. Jag fyndade lite till. En vit bas t-shirt från JC. 6 st svarta bordstabletter och två reflexer :) Vi köpte ännu mera godis i den största butik jag sett. Det fanns hur mycket som helst att välja på :)

Sen tog vi oss lite fika innan vi åkte tillbaka hem. Jag åt en jättebit chokladtårta. den var jättegod. När vi kom hem gjorde vi oss i ordning för fest. Och Helen bakade ananaspaj.

Sen tog vi spårvagn hem till hennes kompis som skulle ha tjejmiddag. Det var mycket trevligt. Vi tog spårvagnen in till stan och vidare till Chalmers studentpub.Vägen dit var mycket lång och uppför ;) Mycket trevligt ställe. :) När vi sedan åkte hemåt runt kl 3 på natten. Då satt det en rolig kille på bussen som snackade med oss hela vägen.

Sen bums i säng.

Idag:

Vaknade med lite ont i magen. Men det gick över. Vi åt lite frukost och gick till Backaplan igen. Det var härligt väder med solsken. Idag blev det ingen vidare shopping då vi var trötta och slitna :P. Innan vi åkte hemåt åt vi på restaurang. Hur gott som helst. Sen vidare till coop för att handla lite. Sen hemåt. Helen läste bok, Martin spelade och jag pluggade. På kvällen kollade vi på melodifestivalen. Och sedan på Bolt. Men vi orkade inte kolla på hela.

Så nu blir det sängen

Puss och hej!

Inga kommentarer: