torsdag 5 februari 2009

Liten smärta

I dag har jag jobbat. Det var som vanligt. Men efter halva dagen gått så fick jag en konstig smärta i tummen och att det knorrade inuti när jag försökte böja den :/ Uscha... Hatar min sjukdom. Varför ska den vara så knepig....

Har börjat läsa min bok som jag fick av Bosse och Erik i present. En bok av Marcus Birro som har samma sjukdom som mig. Boken heter landet utanför. Den Handlar om en man som har min sjukdom och är i 30-års åldern. Den är helt ok så här långt.
Gillar Marcus sätt att uttrycka sig om olika saker och sjukdomen. Håller helt med honom att det ibland kan kännas som att någon slår med en hammare på skelettet när man har ont och blivit stel.

Har i allafall lämnat in min samhällsuppgift nu. Skönt o ha det gjort, även om jag fick se att den inte skulle vara inlämnad förrens den 13 Februari. Men det gör ju inget :P

Gjorde geishakakan som jag och Jenny gjorde när hon och Oscar var här, fast med kakao i denna gång. Den blev helt underbar! :D Helt klart min nya favorit. Innan var det den klassiska kladdkakan, men nu denna :P

Nehe, om man skulle ta och gå och lägga sig och fortsätta läsa ur boken.

Puss och hej!

Inga kommentarer: