tisdag 10 februari 2009

En helt vanlig onsdag

Dagen började med lite jobb. Gick på helgschema idag. Och med det menas det att man jobbar som om det vore helg, vilket innebär att jag är helt själv med brukarna. Och det gick kanoners. Det var extra skönt att vara ute och fara när solen tittade fram lite då och då :) Är ju i stort behov av solen såhär års.

När jag slutade så åkte jag och tränade. Gav mig på löpbandet idag. Klarade det rätt bra för att inte ha löptränat på ett tag. Är nöjd med dagens träning. När jag kom hem smaskade jag i mig lite bulgursallad och en smörgås med makrill på :P Efterrätten blev fryst mango i tärningar.

Sen har jag inte gjort många knop, är helt slut i kroppen. Det bara kryper i hela kroppen och jag känner mig varm inombords av träningen :)

Nu ska jag skriva 7 sanningar om mig själv på begäran från Helen.

* Är beroende av Center
* Är beroende av klädshopping
* Är dålig på att koka ris
* Måste kolla mina tänder varje dag
* Har 12 par märkes jeans
* Har en tendens att oroa mig för mycket
* Hatar att ha ett skitigt hem (där av lite städmani)

Det var allt för mig idag,

I morgon ska jag till Kinesologen igen :) Spännande!

Puss och hej!

Inga kommentarer: