söndag 8 februari 2009

Livet är som matematik

Man skulle kunna säga att helgen varit fylld med matematiska tal :) Men har gjort lite annat med.

I fredags:

Jobbade jag. När jag kom hem blev det dusch och sedan vidare ner på stan. Vi skulle kolla på en trenchcoat till Robert men hittade ingen, men vi hittade en svart snygg skjorta för 49 kr på H&M. Tummen upp :) Sen beställde vi pizza och åkte hem med dem till Roberts farfar. Det var mumsigt värre :P Efteråt åt vi varsin blodapelsin och pratade om lite allt möjligt i flera timmar.
Efter att vi sagt hejdå och tackat för den trevliga kvällen åkte vi vidare till Kvantum och köpte lite godis för att sedan åka hem och kolla på film. Vi fick förresten med oss en betjänt hem. Han var lite stel och ville tyvärr inte köra bilen hem åt oss, men stå och hålla våra kläder det kunde han :P

I Lördags:

Pluggade jag matte i stort sätt hela dagen förutom när jag inte lagade mat. Vi åt lite god lövbit med potatis och rotfrukter i ugn med bernabä :P Skitgott! Till efterrätt blev det våfflor med sylt och grädde :P Avslutade kvällen med att kolla på braveheart. Stackars Robert mådde inget vidare under kvällen.

Idag:

Fick jag den brillianta idén att åka och träna. Var nog det bästa jag gjort på länge :D Fick se att jag inte varit där på knappt en månad :S Inte bra inte... Men jag körde på med mitt race. Och tog väl kanske i lite för mycket då jag blev lite väl ivrig. Men skönt var det. Blev styrka + 30 min kondition. Sen hem och duscha, käka en macka och plugga vidare....
Pausade för att laga lite mat : Makaroner + hamburgare. Robert mår ännu sämre idag. Han har mest legat i sängen :S Stackars... Hoppas han snart blir bättre. Och nu i kväll har jag mest pluggat...

Tycker nog att jag fått mycket gjort :)

I morgon är det jobb och matte PROV!!! :/ Hoppas det går vägen nu....
Jag får inte glömma att vattna kamelerna bara... :P

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Gick det bra idag? Hoppas, hoppas!! Kram