onsdag 11 februari 2009

11 Februari

Idag har jag jobbat. Har inte haft så mycket att göra på jobbet idag... Har duschat min tant, städat hos en annan, servat med lunch. Det är väl allt som har hänt :) Var på möte kl 13-14 hos Chefen. Sköterskan från Stegeholmshälsan var där med. Vi pratade om hur det hade gått under hösten och förra våren. Alla tyckte att allt såg bra ut :)

Efter det åkte jag vidare till Kinesologen. Idag fick jag mig en riktig genomgång av kroppen och vi kom in på dess inre. Lite obehagligt samtidigt som det var skönt. Vägen hem därifrån kändes lång idag. Han sa att jag nog kommer bli trött... Jo, jag tackar jag.... Är helt slut :/ Och jag började gråta förut med, för ingenting egentligen... Men jag kommer nog må bättre i morgon.
Ska tillbaka till honom i mars igen :)

Jag vann över mitt plötsliga chokladbegär förut idag. Det var inte lätt, men jag klarade det :D Är stolt över mig själv :) Är ju i den delen av månaden som choklad funkar som en drog mer eller mindre... Haha. Men jag måste vänta med att äta det tills på lördag. Äter ju bara godis på lördagar.

Nu i kväll har jag som sagt inte gjort så mycket. Längtar tills i morgon då jag ska få sovmorgon och sedan åka och träna lite :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: