torsdag 12 februari 2009

Snö och halka

Var ledig idag som sagt och sov till kl 9:30. Gick upp för att äta frukost. När jag tittar ut ser jag att det är massa SNÖ... Suck.. Jag som vill ha vår nu.

Efter frukosten tog jag cykeln bort till ÖB för att köpa lite kuvert och sedan vidare till Netto för att köpa lite matvaror. När jag kom hem slog jag in lite traderapaket och packade träningsväskan. Åt lite lunch. Cyklade sedan iväg och precis när jag ska svänga av så säger det bara pang och jag ligger på vägen med cykeln mellan benen och kasar in mot trottoaren, mina paket ligger lite överallt :S Vart mest chockad först och reste mig snabbt, plockade upp mina paket och gick med cykeln vidare mot Högö... Efter ett par steg kände jag hur ont det gjorde nedanför knäet... :( Postade mina paket och åkte sedan vidare till Nautilus.

Knät var svullet och lite blått... Men jag gav mig inte. Tränade fullt ut ändå :P När jag kom hem lagade jag mat. Raggmunk vart det idag :)

Nu är jag helt slut efter att ha städat och rensat i garderoben. Kommer nog sova gott i natt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: