måndag 23 februari 2009

En konstig måndag

Det var inte kul att åka till jobbet i morse. Vädret var ju inte lysande precis :/ Snö och slask, snöflingor som piskade i ögonen och svårt att hålla balansen med cykeln.

Idag skulle jag följa med min tant till öron näsa hals, men så blev det inte.... Hon var inte i bra skick för att åka. Så det slutade med att ssk skickad in henne till akuten. Där fick vi sitta hela morgonen. De hann och få in en bilolycka mitt i allt med. :S Min tant fick stanna kvar på sjukhuset. Hoppas hon repar sig nu. Jag fick gå tillbaka till jobbet i slasken. :S Var hur hungrig som helst då kl visade 13:00 när jag kom tillbaka. Åt lite och ringde runt lite. Vart inte mycket gjort sen på eftermiddagen.

När jag kom hem låg det två paket utanför min dörr :) ett par silverskor och en skitsnygg tröja från Frank Dandy :) Allt satt som ett smäck. Och nu i eftermiddag har jag tvättat och börjat kolla igenom mitt specialarbetet i Samhällen.

Är helt slut nu, blir nog sängen lite skapligt. Har börjat nedräkning tills jag ska åka till Göteborg :) Tre dagar kvar idag!

I morgon får jag lön! Fick mer än vad jag trodde :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Lalelle sa...

WOho då blir det massa shopping!