tisdag 17 februari 2009

Konstig tisdag

Var ledig idag som sagt. Vaknade av väckarklockan kl 10. Gick upp och åt min frukost. Satt i nattlinnet ända till kl 12 :) Hann med en del idag.

* Tvättat
* Postat paket
* Hämtat ut mitt nya bankkort
* Hämtat ut mitt paket på DHL

Men till eftermiddagen började jag må lite konstigt. Typ varm och frös om vart annat. :S Vad nu det ska vara. Har haft ont i huvudet bakom ögonen och i pannan... Men jag har bestämt att jag inte ska bli sjuk iallafall :) Är inte min grej att ligga hemma. Sov en liten stund fram på eftermiddagen.

Och när vi varit och handlat lagade vi middag. Spagetti och köttfärsås :P

Nu blir det nog sängen för mig så jag är utvilad tills i morgon för då vankas det jobb igen.

Puss och hej!

2 kommentarer:

M sa...

Hej gumman! Går det fortfarande bra med nya gruppen och allt? Skönt att det har ordnat sig på jobbfronten, man tillbringar ju ganska mycket tid där endå! Imorgon har jag tenta, är inte alls sugen ska jag tala om. Så stressigt allting. Kram

soffi7 sa...

Ja jag är väldigt nöjd. Har varit ute varje dag och tagit en massa kort. Men är rädd för att halka med den nu när det är så halt ute.