måndag 9 februari 2009

Måndag

Har jobbat lite idag. Idag hände det lite. Fick veta att en av våra brukare dött under helgen. Lite läskigt.... Sen när jag kom till min tant, stod det klagomål i hennes block från anhöriga... Det gjorde att jag fick ont i magen. Men jag fixade det... Ringde upp anhöriga och förklarade allt som det var. Och hon var glad att det vart bra till slut. Försökte plugga lite mellan pauserna.

När jag kom hem var det bar att byta kläder lite snabbt för att sedan slänga i sig mat och åka vidare till skolan för att göra matte PROVET! Satt i lite mer än en timme, men det kändes helt ok. Så vi får väl se vad läraren säger sen....

Efter provet åkte jag hem för att slå in traderapaket, och fixa inköpslista. Åkte vidare för att posta paket och sedan för att handla lite. Rober var hemma från jobbet idag och jag var så snäll så som åkte och köpte en corner meny när jag ändå var ute och åkte :)

När jag kom hem gjorde jag bulgursallad tills i morgon + lite fruktsallad i kväll :P Sen har jag mest suttit och gjort ingenting. :)

Nu blir det nog sängen för min del.

I morgon är det jobb och träning som står på schemat :) Måste packa väskan så det är klart med.

Puss och hej!

1 kommentar:

Lalelle sa...

Du är utmanad!
Nämn 7 sanningar om dig själv.

kram Helen