måndag 2 februari 2009

Monday it is

Har jobbat idag. Det hände inget särskillt. Efter jobbet skyndade jag hem, för att sedan ge mig ut och gå innan mörkret kom. Det var uppfriskade men kallt. Skulle tränat idag, men min hals är skum fortfarande och när jag sväljer gör det ont i högra örat. Även när jag gapar, vad nu det ska vara... Men det går nog över :)

När jag kom hem lagade jag mat.

Nu i kväll har jag pluggat lite samhäll. Skulle blivit matte, men jag är helt förvirrad :S Ekvationerna tar kol på mig :( Men i morgon skulle Bosse hjälpa mig att förstå :) Han är snäll han.

Nehe, nu blir det sängen. Är ledig i morgon :) Men jag har lite att hinna med...

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Ja det var kul att se dig också! Jag var så inne på att gå så det var igen idé att stanna och prata just då. Då hade jag säkert tappat lusten eller nått.
Men får bli mer nästa gång vi ses.
Kram!