söndag 1 mars 2009

Söndag och hemgång

Inatt sov jag inte mycket. Dels för att Ruffe var värre än någon av de andra nätterna och för att jag var lite orolig för Robert som var på fest att han inte skulle hitta hem :)

Gick upp och tog en dusch, packade väskan och åt frukost. Vi satt och slöade lite med datorerna. Vi åt lite toastmackor innan vi åkte till centralstationen. De vinkade av mig och jag satt och väntade lite en stund. Väl på bussen började jag plugga.

Surfade lite idag med :) Vägen hem kändes lång... :( Längtade hem så mycket till Robert och kissarna. När jag kom fram hade Robert köpt kycklingsallad :P Packade upp lite och gav han sin present. Han blev glad :)

Nu sitter jag här och bloggar :)

Är ledig nu fram till på fredag :) Ska försöka hinna med en del.

Tack än en gång Helen och Martin för en toppenhelg! Jag hade jättetrevligt :) Blir nog fler gånger.

Puss och hej!

Inga kommentarer: