måndag 16 mars 2009

Stress

I dag har det varit en jobbig och stressig dag på jobbet. Tillbringade kanske knappt en timme inne i personalrummet idag :( Bara för att äta lunch och mellanmål. Hade stormöte med min tant, anhöriga, chefen, sköterskan. Vi kom fram till mer tid att tillbringa där. Och sen fick jag veta efter att ha varit hos min tant att jag var tvungen att åka till apoteket. Och det fanns ingen bil inne på jobbet, så det var bara att ta cykeln. Det jobbiga var att det bara var ca 30 min tills jag var tvungen att vara hos min tant igen :/
Cyklade i motvind till apoteket, var helt slut och svett när jag var tillbaka till jobbet. Åkte till min tant, delade den nya medicinen och styrde med listor.

Sen hem och lämna varor och åka och träna. Blev styrka + 40 min kondition.

Hem och käka lite middag och hoppa in i duschen. Försökte plugga lite, men min ork var borta. Känner mig helt slut i kroppen och i huvudet :/

I morgon är jag ledig iallafall :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: