onsdag 11 mars 2009

Mobilt och annat kul

Idag har jag jobbat. Lite kaos som vanligt när man varit ledig. Och sen lite APT på det. Det bjussades på tårta, men jag tackade snäll nej och bet i mitt gröna äpple i stället :P Efter det både städades det och tvättades för ett helt kompani.
Min tant kanske ska få annat boende. Och vet ni vad hon sa? Hon sa: du följer väl också med dit? med ett leende som tonades ner när jag svarade att jag inte gjorde det. Men jag lovade henne att jag ska hälsa på henne den dagen.

När jag kom hem låg det ett paket utanför dörren :) Mina nya Miss sixty jeans. Skitsnygga med en speciell blå färg :) Sjukt nöjd med dem.

Nu i kväll har vi varit och kollat på hus. Efter det åkte vi till Elgiganten och köpte en ny mobil till Roberts farfar. Efter att ha köat bakom en pratglad göteborgare, åkte vidare hem till Roberts farfar. Vi slog in mobilen så det blev som ett paket. Han blev jätteglad och kramade om oss en massa. Sötnöt som han är :) Efter det bjöd han på lite fika :)

Det var min dag i stora dag :)

I morgon ska jag till Kinesiologen igen :) Spännande!

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman!
Tråkigt med tanten :(
Hur var huset? Hoppas på bra...vi hörs. Puss