torsdag 5 mars 2009

Torsdag

Vaknade skapligt och drog i mig lite frukost. Efter att jag låtit den glida ner lite gjorde jag mig i ordning och packade väskan för lite träning :) Och träning blev det.

Styrka + 35 min kondition. Sprang lite längre denna gång, så det går ju framåt :) Efter träningen passade jag på att sola lite. Var ju ett tag sedan och min hud i ansiktet börjar bli lite knepig som den alltid brukar på vintern, men denna gång höll det sig lite längre innan det kom. Så detta gör nog susen. Jag har ju inte solat sen vi var på Kreta i Augusti 2008! Haha.

När jag kom hem packade jag upp väskan, fönade håret och gjorde mig i ordning för att åka till Roberts farfar :) Väl där bjöds det på te och smörgås. Lika gott som alltid! :P Han är en riktig sötnöt :)

Fick ge mig i väg kl 18 och hämta upp Robert på hans jobb, då han kom hem från Vimseby. Sen hem och laga lite middag som bestod av hemmalagade örtbiffar, potatis och sås :)

Har lagt ut lite auktioner då jag är i brist på pengar och har lite ångest över ett köp jag gjort :S Hua, men så kan det gå ibland... Ingen fara.

Nu sitter jag här varm i ansiktet och röd :)
I morgon är det jobb igen :/ Får se hur det har gått i min grupp...

Längtar tills jag ska träffa Mia, var ett tag sen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: