söndag 8 mars 2009

Helgen

I fredags:
Jobbade jag heldag. Hade ju inte varit på jobbet på 8 dagar. Det hade hänt en del, min tant är riktigt dassig :/ När jag kom hem åt jag varma mackor och grejade lite. Ringde Mia och bestämde att jag skulle hämta upp henne och åka vidare till Kvantum. Skjutsade Pimpen till Bosse med då grabbarna hade grabbkväll :) Mia och jag köpte lite frukt och nötter. Vi gjorde en fruktbricka och satte oss och pratade lite skit i flera timmar :) Det var mycket trevligt. Vid kl 00:30 kom Robert och Pimpen förbi, och vi tog bilen hem. Och så bums i säng då jag skulle jobba dagen efter.

I Igår:
Jobbade heldag. Bjöd på geishakaka på jobbet :) Den var mycket uppskattad och folket ville ha receptet :P Jobbet flöt på bra och dagen gick fort. När jag kom hem slängde jag mig i duschen och vi tog bilen till kvantum och köpte lite godis för att köra vidare till Mc Donald´s där vi köpte mat :) På kvällen gick jag till Eva. Vi kollade melodifestivalen och myste lite. Herregud, vad håller tv på med? På min tid var det bara en tävling och inte 5 st. Och hur dåliga bidrag var det inte som gick vidare igår? :S Sjukt! Efter det var slut följde Eva mig hem och jag hoppade i säng.

Idag:
Har jag jobbat heldag. På morgonfikat bjöd Ingalill på jobbet på lite tårta. Hon blev farmor nu på morgonen :) Grattis! sen var det bara att jobba vidare. Var sjukt trött idag och väder gjorde det ju inte bättre precis. :( Jobbet flöt på bra i allafall. När jag kom hem stod det tacos på bordet :) Mys. Nu har jag precis repat mig efter ett varmt och avslappnande bad.
Får se om det blir lite film i kväll.

Är ledig i två dagar nu :) Skönt, så man kan vila upp sig.

Puss och hej!

Inga kommentarer: