tisdag 3 mars 2009

En tisdag med shopping

Vaknade samma tid idag med. Denna gång med huvudvärk och stel nacke. Åt frukost och grejade lite. Gjorde mig i ordning och packade träningsväskan i hopp om att huvudvärken gett sig iväg efter lunch.

Hämtade upp Robert vid jobbet och vi åkte vidare till kvantum för lite lunch :P Jag tog en kycklingsallad :P Efter det åkte vi runt och kollade efter ett spel som Robert letade efter. Men det fanns inte :(

Vi åkte tillbaka till Roberts jobb och jag ställde bilen där och begav mig ner till stan. Efter en runda hade jag inhandlat :

*En svart lång kofta med knyt 100 kr
*En ljusgrå kofta med knyt 150 kr
*Ett par vita trosor för 19 kr
*5 par svarta strumpor för 99 kr
*Hårspännen 20 kr

Så nu får det vara bra med shopping för min del på ett tag. I allafall att handla i butikerna ;) Tradera är ju billigare :P
På vägen hem åkte jag förbi Kupan. Hittade en jättefin såskanna för 10 kr som jag köpte med :) Blev ingen träning då nacken och huvudet inte blivit bättre.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Började med maten.

Nu i kväll fick vi finbesök av Adam :)

I morgon ska jag träffa Jenny :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: