tisdag 10 mars 2009

Förbränning till 100%

Har kommit in i någon sorts träningsvind. Är skönt att jag fått tillbaka min motivation och insipration. Ska fixa det! Skönt att ha mitt mål att klara av. Ser bilden av det hela tiden :)

Igår fick jag ett ryck med. Hade tänkt och ta en gösdag och bara inte göra något alls. Men det blev både morgonpromenix innan frukosten och en 35 min på träningscykeln :P Men skönt var det.... Efter det gjorde jag så lite som möjligt. Låg och kollade lite på film i soffan. En sådan film som fick mig att gråta, så när Robert kom hem undrade han hur det var fatt :P Haha

Idag har jag :

*Lunchat med Robert ( Åt en god wraps)
*Hämtat DHL paket
*Postat Tradera paket
*Pumpat däcken på bilen
*Träffat söta Mia en lite snabbis :) Uppskattat :P
*Tränat (Styrka + 40 min kondition)
*Diskat
*Ätit varma mackor
*Ätit fruktsallad med lite glass
*Kollat på en film ( The Spiderwick) Rekoomenderas!

Där har ni min dag från början till slut :)

I morgon är det en ny dag, med arbete och lite annat.

Puss och hej!

Inga kommentarer: