onsdag 4 mars 2009

Tacos

Idag var jag duktig och gick en morgonpromenad innan frukost :) Solen var nästan på väg att komma fram.

Till lunch gjorde jag grönsakswok med bulgur. Det vart jättegott. Efter det gick jag över till Eva och Morbror och fikade lite. Vi kom fram till att jag ska dit på lördag och kolla på melodifestivalen :) Trevligt!

Efter det åkte jag och handlade tacoprylar och åkte hem till Jenny och Anders. Jag och Jenny lagade tacos och Oscar höll låda ordentligt idag. Det var jättegott :P Vi provade en ny dipsås som var jättegod. Måste ha den fler gånger. Efter vi ätit lekte vi med Oscar lite och pratade skit.

När jag kom hem satte jag mig på tradera och letade jeans till Jenny. Tog mig en apelsin :)

I morgon är min sista lediga dag :/

Ska träffa Roberts farfar i morgon. Vi ska dricka te och äta smörgås :) Mysigt.
På fredag ska jag träffa Mia och mysa lite på kvällen :) Mysigt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: