tisdag 17 mars 2009

Pension och annat prat

Vaknade i natt av kramp i vaden. Helt sjukt vad ont det gjorde. Vaknade till när Robert styrde i köket. När han gått låg jag i sängen en stund och försökte somna om. Det gick inte :( Så jag gick upp och grejade lite med tradera paket som skulle skickas.

Runt kl 9 snörade jag på mig skorna och gick en morgonpromenad innan frukosten. Gick förbi jobbet och hämtade en bok hos Mags. Sen hem för att äta frukost. Efter det, slog jag in alla paketen, gjorde mig i ordning och åkte ner till stan. Mötte Robert och vi gick in på banken. Idag har vi varit vuxna och pratat om pensionen. Spännande :P

När jag kom hem var jag helt slut. Det var som om luften pyst ut ur kroppen :/ Läskigt. Gick och lade mig en stund i soffan och somnade. Sov ca 60 min.

Gjorde lite middag, gick över till Eva och pratade skit.

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort tidigare. Nämligen ätit ett stekt ägg! Haha, har aldrig varit så förtjust i ägg, men det gick ner :)

Snart är det sängen.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Har du aldrig ätit ett stekt ägg? Du är värre än mig! Haha!