torsdag 12 mars 2009

Vårbegär

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet. Dels har jag varit riktigt trött, haft smärta i axeln och så mesvärk på det. 3 st flugor i en smäll typ. Lite svårt att fånga alla 3 och slå till dem dock :P Tror tröttheten och smärtan mest beror på vädret. Det har varit kallt, rått och mulet ute hela dagen :(

När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Gjorde mig i ordning och åkte till Kinesiologen. Var där i över 2 timmar :) Fick en till medicin gratis :D Snällt ju. Vi kom i in på massor med grejer idag och han lärde mig lite hur jag ska ta hand om mig själv när jag får ont. Fick en ny tid i April :)

När jag var klar där, tog jag bilen till affären och handlade lite. Det viktigaste typ och Choklad! Mensmonstret som talar :P Haha!
Provade centers nya smak med mint. Men jag tycker nog den var lite söt för mig...

När jag kom hem åt vi lite mat. Blev väldigt sen middag idag.

I morgon är det fredag den 13. Gillart inte alls :( Och jag ska jobba helt själv i vår grupp, bara det inte händer nått nu...Hoppas inte..

Vill ha vår nu!!!!!

Puss och hej!

1 kommentar:

Lalelle sa...

mesvärk :P kul jue