onsdag 25 mars 2009

Våffla!

Idag har det varit helt underbart väder förutom att det varit lite kallt. Fick ta strumpbyxor på mig under jeansen idag.
Det var helt ok på jobbet idag. Lite lugnt kanske, men helt ok ändå. Vi hade lite personalmöte idag. Chefen kom in och berättade lite saker. För det första ska vi börja med induviduell lönesättning vilket innebär löneförhöjning :P
För det andra utsågs jag till munvårdsombud. Ska ha hand om munhygienen och möten med tandhygienister. Kuligt :)

När jag kom hem gick jag ut och gick en sväng. Det var superskönt :) När Robert kom hem åkte vi till affären och handlade lite grejer till våfflor :)

Så nu är vi mätta och belåtna :P

Är ledig två dagar nu :)

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman!
Fick du mitt sms om på fredag? Ska bli trevligt att åka till Göteborg över helgen, superskönt. Puss