måndag 30 mars 2009

Måndag med fart och fläkt

Var inte nådigt seg i morse när jag gick upp. Det känns att man jobbat helg och fått ställa fram klockan. Men jag åkte bort till jobbet iallafall. Var kul att se Siv. Vi ses ju inte så ofta då jag mest ersätter henne i jobbet.

Morgonjobbet gick smärtfritt och sen efter det gick jag runt med tandhygienisten och kollade munnen på våra patienter. Det var rätt spännande. Känner mer och mer att det är rätt yrke för mig :)
Sen vid lunch blev det lite mer stressigt. Var tvungen att åka och rengöra hjälpmedel hos en brukare och köra det till annagården och klistra på lappar. Och det var någon annan som skulle ha bilen inom en timme typ. Så det var lite småjobbigt. Men vi klarade det Siv och jag.

Så nu är det värsta över... Skönt... Nu behöver jag inte tänka mer på det.

När jag kom hem lagade jag lite middag och diskade jättedisken från igår. Sen nu till kvällen kom svärmor och svärfar förbi en sväng och vi pratade om lite planer för huset och lite :) Allt känns så spännande och pirrigt :)

I morgon är jag äntligen ledig :) Ska sova lite om jag kan och börja plugga inför samhällsprovet.

Puss och hej!

Inga kommentarer: