onsdag 28 januari 2009

Onsdag - med städning på schemat

Idag har jag varit på jobbet igen. Fick en snäll kommentar idag, av en på jobbet när Siv frågade hur det gått i helgen. Jag sa som det var att jag tyckte det var toppen på alla sätt. Då säger den andra : Hon har varit jätteduktig i helgen. Vilket känns bra :)

Vi var inne alla 3 idag och det brukar vi inte vara, men det var för att vi hade APT. Idag fick vi semlor som grädde på moset med. Jag har haft en heldag med min tant idag. Först en frukost på nästan 1,5 timmar, sen vid lunch lagade vi ugnspannkaka ihop. Efter min lunch var det städ och tvätt på schemat. Jag passade även på att koka lite potatis åt henne och vattna blommorna :) Så man kan säga att det varit en toppendag :D Och hon är en riktig sötnöt. Hon såg att jag klippt håret och tyckte det var dumt av mig att klippa i luggen :P

När jag kom hem låg det 3 paket utanför min dörr :P

När jag kom hem var det städning på schemat igen. Denna gång grovstädning, vilket innebär att jag städar ur och plockar i mina skåp i köket. Så nu är plastbytte-skåpet fint, städskåpet, och skåpet över micron :) Ska det vara rent så ska det ;)

Nu i kväll har jag mest bara städat, fast jag borde plugga :S Får göret i morgon istället.

Nehe, nu ska jag föna mitt blötta hår efter duschen, sen blir det sängen för min del.

Vill att våren skall komma! Längtar!

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Skönt när man har städat färdigt :)