onsdag 14 januari 2009

Trött och frusen

Vaknade i morse kl 4 och hade ont i benet. Det kändes alldeles stumt och konstigt. Kunde inte somna om :( Gick upp när klockan ringde.

På jobbet var det stressigt men helt ok. Lite roligare i morgon då jag har en heldag med min tant :)

Har varit hos Olle, Kinesilogen. Fick ett nytt kosttillskott. Zink. Han påstod att mina plötsliga eksem kom av inre stress. Och detta skulle tydligen vara bättre än salvan jag fick. Vi får väl se vad det ger för resultat. Var hos honom nästan 2 timmar.

Har haft ont i benet hela dagen. Var så rädd att det gått nån propp eller så, men Olle sa att det var det inte. Men skumt är det...
Tycker inte om när kroppen håller på och luras med mig :(

Är grymt trött, funderar på att ta min zinkkapsel och hoppa i säng , så jag är pigg och utvilad tills i morgon. Sista dagen, sen 7 dagars ledigt :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: