lördag 30 oktober 2010

Borta bra men hemma bäst

Igår fredag:

Skulle vi fått besök av Therese och flickorna, men Cassandra var sjuk, så det blev inget. Så Elliot och jag lekte och busade mest hela dagen :) På eftermiddagen åkte Elliot till Farmor och Farfar. Och jag hade lite tjejkväll här hemma. Robert var på Briggen med grabbarna. Det blev en sen kväll.

Glad fis :)

Idag Lördag:

Jag vaknade kl 10 och kände mig utvilad. Gick upp och gjorde lyxfrukost till mig och Robert. Tog en dusch. Vi åkte mot stan för att göra några ärenden, sen vidare till Karp till Pluttiplutten. Han hade haft det så bra så. Han skötte sig fint som alltid :) Vi stannade och fikade en stund, åkte sedan vidare hem. När vi kom hem och satte Elliot på sin lekfilt upptäckte vi att han nästan sitter helt själv :) Så himla duktig!

Nu i kväll har vi varit hos Faster Helen och Martin. Där showade plutten för fulla muggar. Han hade riktigt kul. Tillslut vart han trött och då åkte pyjamasen på och sen nappen och Otto. För er som inte vet vem Otto är, så är det Elliots snuttegiraff :) Han somnade efter lite pip i Helens och Martins säng. Efter ett tag fick han även besök av Rufs (katten). Han låg vi Elliots fötter.

Nu är vi hemma och jag funderar på att gå till sängs. Robert kommer inte hem förrens i natt, då han är på konsert med sina vänner i Norrköping.

En ny kandidat för mating och bra gick det :)

Lite kvällsmys i soffan :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: