fredag 1 oktober 2010

1:e Oktober

I natt sov inte Elliot bra :( Vaknade nästan varje timme. Kl 4 bestämde han sig för att ligga och prata. Jag lät han göra det. Han låg och pratade tills kl var ungefär 6. Sen började han skrika. Jag gick dit och försökte vagga honom, men han var fortfarande skrikig. Lade tillbaka honom i sängen, efter en stund somnade han om. Han sov till kl 6:30 iallafall. Sen var det bara att gå upp.

Kl 11 åkte vi till Roberts farfar. Där busade Elliot och höll låda ordentligt. Tillslut blev han trött och ville sova en stund, så vi passade på att äta smörgås och dricka te :) Och det smakade lika gott som alltid. Efter ca 30 min vaknade Elliot igen och vi lekte en liten stund till. Elliot fick en ny leksak av Roberts farfar. Den tyckte han om :)

När klockan närmade sig 16:30 åkte jag och Elliot till Roberts jobb för att hämta upp honom. Sen tog vi vägen och hämtade paket. Sen vidare hem. Bosse och Micke kom ut en sväng och vi lagade tacos :)

Nu blir det nog sängen för mig.

Lek och bus :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: