tisdag 5 oktober 2010

Sömnlöst i dalen

I natt har det varit en sån där jobbig natt igen. Elliot har vaknat ett antal gånger och när kl var runt 4 började han ligga och snacka. Suck... Jag lät han prata en stund, men så småningom byttes jollret ut mot skrik och frustration. Stoppade in nappen och vaggade. Då somnade han om. Vaknade kl 5:50, gick in och stoppade in nappen, somnade om till kl 6:50. Då gick Robert upp med honom, så jag fick ligga i 30 min till. Sen gick jag upp och gjorde iordning hans mat.

Sen vart han trött runt kl 8, men det var svårt att få han sova. Somnade tillslut och jag passade på att lägga mig i soffan, 20 min senare börjar han skrika, försöker stoppa in nappen och vagga, men han vägrar :( Trist som attan och jag var hur trött som helst.

Skulle gått med Jennica på stan idag, men det blev inget med det.... Tråkigt :( Men vi stannade hemma. Runt kl 11 kom Robert hem. Han mådde inte bra, var snorig och sådär sjukdomsseg i kroppen :/ Fick tillslut Elliot att somna och han sov i ca 2 tim, kors! Det behövde han...

Och nu i kväll efter att vi ätit vår middag, gav vi oss ut på en promenad jag och Elliot. Och han somnade precis innan vi kom hem. Men fick sova en stund till innan han skulle bada lite.
Och som vanligt så älskar han att bada, men nu är det verkligen dags att byta till nått större att bada i, för nu får han knappt plats att plaska runt :)

Nu är han färdigäten och nybadad. Ligger i sin säng nu :)

Det var allt för idag. Så fin i sin nya overall

Badfis :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: