måndag 11 oktober 2010

Sköna måndag

I natt sov Elliot lite bättre. Han vaknade bara 1 gång, kl 5. Sen somnade han om till kl 6:45. Helt ok :) Han fick sin mat och vi myste lite i soffan.

Dagen har bestått mest av bus :) Vi gick en promenad med i det vackra höstvädret. Och det var första gången som han var i vagnen utan liggdelen. Det gick kalasbra och han var nöjd, go och glad :) Han somnade på vägen hem, så det är ett bra betyg. Så vi har bestämt oss för att ta bort liggdelen nu. Så nu blir det att åka i åkpåse :)

När Robert kom hem lagade vi lite mat, sen åkte jag iväg till min träning. Det var lika skönt denna gången. Hade laddat min Ipod innan med lite ny musik. Fick en ny låt av Robert som peppade mig att hålla på lite längre med konditionsträningen :)

När jag kom hem blev det en god smörgås med Keso och tomat :)


Soffmys
Första gången med åkpåsen :)
cooling :)
Glad skit :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: