tisdag 26 oktober 2010

Tillbaka




Nu är jag tillbaka från min depression. Och Elliot verkar äntligen ha fått tillbaka sina sovvanor. Jobbigt bara att det tog 3 veckor.... Men det är väl så.

Det har hänt mycket i hans utveckling. Han har hittat sina fötter. Har börjat med nya ljud och läten. Vänt sig ett par gånger när han legat på golvet. Vill helst sitta upp eller stå. Ligga är inte lika kul längre :) Och det dröjer nog inte länge innan han sitter upp själv :)

Igår fick jag åka och träna. Orkade äntligen ta mig dit. Och det var hur skönt som helst :) Tränade visst lite längre med konditionen än vad jag brukar. Klarade längre med mina magövningar med. Och vet ni... det känns idag :) Haha

Idag har jag och Elliot tillbringat 5 timmar på stan. Då har vi hunnit med att luncha med söta Jossan och lilla Moa. Sen gått på stan och letat mössa till Elliot och present till Svärmor. När vi kom hem var han hur trött som helst. Men vi busade lite innan han fick gröt. Sen vart det lite bus efter med.

I morgon ska vi nog träffa Eva :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: