torsdag 28 oktober 2010

Bultande muskler och varma kinder

Idag har vi haft besök av Jenny och Adam. Vi avnjöt lite smörgåsar och barnen fick lite lunch. Efter det gav vi oss ut på en promenad till Ekhagens. Solen sken och det var 10 grader ute :) Hur skönt som helst. När vi kom tillbaka sov båda barnen i vagnarna så de fick stå ute en stund. Jag bjöd på lite fruktsallad med vaniljvisp :) Efter det åkte Jenny hem och jag passade på att lägga Elliot.

Till middag idag blev det något nytt. Provade att göra Tacosoppa. Det var riktigt mumsigt faktiskt. Och för att inte tala om hur lätt den var att göra :) Perfekt höstmat. Till och med Robert tyckte om den som annars inte gillar soppor något vidare värst.

Efter maten åkte jag till träningen. Idag märktes det att jag gjort framsteg. Fick höja vikter på två maskiner. Provade på att springa lite idag för första gången och jag klarade mer än jag trodde :) Har även börjat avancera mina magövningar lite med. Känns riktigt kul och spännande med en sån utmaning. :) Så nu sitter jag här med bultade muskler och varma kinder. Har precis klämt i mig en kesosmörgås :)

I morgon blir det besök av Therese och flickorna. Sen till kvällen blir det att äta lite gott med söta Jennica :)

Elliot kanske skulle extraknäcka i reklamfilm :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: