onsdag 6 oktober 2010

Promenera bör man annars dör man

I morse promenerade jag och Elliot in till stan. Det blåste halv storm vid vattnet och jag fick hålla mig i för att inte blåsa iväg, Haha.
Vi har varit på Öppna Förskolan nere i stan för första gången. Följde med Jenny och Adam, med en kompis. Elliot gillade det väldigt mycket. Vi sjöng lite sånger först och klappade händer. Sen fikade vi och Elliot fick sin mat. Sen busade de och lekte lite. Det riktigt syndes att han gillade det.

Efter ÖF gick jag och Elliot på stan och kollade lite innan vi skulle möta upp Bäckis. När vi sedan hittade henne, gick vi och fikade på Café Kannan. Elliot skötte sig jättebra och åt sin mat där med. Jag åt en kycklingsallad och Bäckis bjöd på kaffe och kaka efteråt :) Efter fikat gick vi lite på stan och tittade på present till kära Eva och fixade lite småärenden och Bäckis tog vagnen från mig och gick och höll den hela tiden :) Efter en timme sa vi hejdå till Bäckis och traskade vidare hem till min sjuka man.

Väl hemma vart det en del bus och gos med Elliot. Han fick sitta upp i soffan och det gillade han :) Sen när han låg på sin filt, kom Zeus och la sig med. Efter ett tag har Elliot hittat hans svans och började dra i den :) Haha, Zeus får det inte lätt sen när han börjar krypa.

Så det har varit en händelserik dag idag :)

Nu blir det snart sängen så jag orkar åka till Pia i Vimmerby i morgonbitti.


Bäckis och Plutten

Soffpotatis :)

Sötnöt :)

Bus med Zesus svans ;)

Tar sig en funderare, men vägrar släppa svansen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: