måndag 4 oktober 2010

Härliga måndag

I morse vaknade Elliot första gången kl 5, sen igen kl 5:50 och sist 6:50. Och då gick vi upp. Idag har det blåst en hel del och vädret var mulet till en början, sen sken solen :)

Jag och Elliot har varit en sväng hos Jenny och Adam idag på förmiddagen. Vi åt lite goda mackor, gick en promenad på 1 timme och min plutt passade på att sova lite i blåsten :) Sen när vi kom tillbaka åt vi en jättegod äpplepaj :) Efter det åkte vi hem.

När Robert sen kom hem från jobbet, passade vi på att busa lite med Elliot. Han passade på att ligga och dra stackars Zeus i svansen när han låg på filten brevid Elliot. Elliot stoppade till och med in svansen i munnen ett slag. Zeus tittade bara upp lite frågande :) Snäll katt det där.

Efter vi ätit och gett en väldigt trött Elliot mat, åkte jag äntligen till gymmet och tränade. Eller det var en genomgång om hur jag ska träna och lite. Kändes skönt att vara tillbaka och jag var inte så dålig som jag trodde heller :) Det ska bli kul att börja nu igen och denna gång ska jag ge järnet! Har jag lyckats så här långt, så ska jag klara detta med :D

I morgon blir det en fika/lunch med söta Jennica på stan :) Ska bli trevligt.


Koncentration
Bus med nya leksaken
Söt och glad
Bus
Puss och hej!

Inga kommentarer: