onsdag 27 oktober 2010

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Idag har vi hunnit med både det ena och andra. Eva har varit här på besök. Vi drack lite kaffe och Elliot fick sin lunch. Jag gjorde lite puré på palsternacka och potatis. Det var väldigt uppskattat tror jag då Elliot satt som en fågelholk och bara ville ha mer och mer :)

Efter hans lunch, gick Eva och jag igenom mina kläder som jag rensat bort och pratade lite. När hon åkte sen, passade Elliot på att sova middag. När han vaknade gav vi oss ut på en promenad. Efter halva promenaden började det duggregna som sedan övergick till regn. Men vi fortsatte att gå hela rundan. När vi kom hem fick Elliot mat.

Sen busade vi ett par timmar tills Robert hörde av sig och ville ha skjuts från jobbet. Åkte och hämtade honom och skjutsade hem Elliot och Robert, åkte vidare mot affären. Passade på att storhandla lite. Så nu är det gjort med :) Känns skönt.

Roberts farfar ringde förut idag. Han är visst skjuk :( Förkylning med ont i halsen och huvudet. Hoppas han kryar på sig till helgens kalas.

Nehe, nu är det tv:n som gäller :)

I morgon kommer Adam och Jenny hit.

På promenad
Sötnöt
:)

Puss och hej!

Inga kommentarer: