torsdag 30 september 2010

Torsdag

Idag har vi varit hos Jossan en sväng :) Där åt vi lite goda smörgåsar och drack te. Sen begav vi oss ut på en härlig promenad. På vägen tillbaka rätt som det är får jag en lavett i huvudet av Jossan. Haha :) Det var visst en geting som tyckte om mitt hår och ville sitta där. Men det tyckte inte Jossan. Och tur var väl det, då jag inte tål dem så bra om de sticks.

Tack för en härlig förmiddag Jossan :)

Sen efter det åkte jag och hämtade upp min mor. Vi styrde bilen hem till oss. Vi myste lite med Elliot. Medans han sov, passade jag på att dammsuga i bilen och torka av instrumentpanelen. Bjöd mamma på lite mat med :) Mamma fick lite skjuts hem av en kompis.

När jag precis gett Elliot sin gröt kom Robert hem från Stockholm med två pizzor från Gusto. Elliot blev jätteglad och log stort mot Robert. Sötnöt.
Nu sover han och vi ät mätta och belåtna.

Sötnöten
Puss och hej!

Inga kommentarer: