fredag 24 september 2010

Öland

I går morse bar det av mot Öland med jobbet. Självaste chefen körde vår minibuss som jag åkte i :)

När vi kom fram fick vi lunch. Hokfilé med postatis och remouladsås. Jättegott för att vara fisk :)
Efter lunchen gick vi in i ett mötesrum och hade lite jobbprat. Efter en stund vart det fika, äpplepaj med vaniljsås :P Smarrigt värre. Vi hade jobbprat till kl 4 ungefär, sen fick vi lite fritid och komma till våra hotellrum. Jag delade med Therese på jobbet :) Vi pratade lite skit och gjorde oss i ordning för middagen. Som bestod av ryggbiff, sås och råstekt potatis. Lika gott det med. Till efterrätt fick vi vit chokladmousse med färska bär och blåbärssorbet. Vi vid vårat bord hade riktigt skoj. Vi skrattade så vi fick ont i magen och tårarna sprutade. Vi gick till vårt rum runt kl 22. Therese och jag låg och pratade lite i sängarna till kl 23:30. Sen sa vi godnatt.

Vi vaknade runt kl 7 av mobillarmet i morse. Sen gjorde vi oss i ordning, packade våra saker och gick bort till matsalen. Där vankades det lyxfrukost :) Så jag passade på att äta ordentligt. Efter frukosten var det jobbprat igen och grupparbeten med paus för kaffe och kaka. Sen blev det en avslutning med lunch som bestod av kycklingfilé i ädelostsås och postatis :) Mätta och belåtna styrde vi hem igen.

Kom till jobbet runt kl 15. Robert hämtade upp mig och vi åkte och handlade lite. Åkte hem och gjorde oss i ordning för middag på Briggen. Elliot var hos Eva. Vi åt gott på Briggen och jag åkte mot Eva runt kl 21:30. Elliot sov när jag kom, men det gick bra att få ner honom i bilstolen och lika så att ta ur honom när jag kom hem och lägga han i sin säng. Han sov så gott :)

Så nu blir det sängen som gäller.

Puss och hej!

Inga kommentarer: