söndag 5 september 2010

Söndag

I natt var Elliot förskräckligt tråkig. Sov inte bra alls. Vaknade hela tiden, så våra tålamod tog slut. Så det blev till att ta på sig och traska ut i kalla luften kl 5 på morgonen. Jag gick den "lilla" rundan. Han skrek i början, men tystnade efter ett tag och somnade tillslut. Då fick Robert hålla koll på han och jag fick sova ut lite.

Vaknade kl 9, åt lite frukost och Elliot verkade vara på lite bättre humör. Sen packade jag och Elliot in oss i bilen och körde mot Gunnebo. Hälsade på mamma. Kollade hennes lägenhet och fikade lite, sen gick vi en promenad förbi min gamla skola. Så litet allt var! Läskigt, då när man var liten var allt så stort. Haha. Hade läskigt många minnen där :)

När vi kom hem passade jag på att lägga ut lite fler kläder på tradera. Nös hela tiden oavbrutet och min näsa började rinna :S Och det gör den fortfarande.... Mår inget vidare... Bara jag inte blir sjuk...

Puss och hej!

Inga kommentarer: