torsdag 9 september 2010

Torsdagsblues

I dag mår jag mycket bättre, men hostar fortfarande som en giraff :S Och Elliot har haft en riktigt bra dag idag med och inte gnällt så mycket :)
Jag har hunnit med att städa och plocka idag :) Känns skönt att få det gjort.

Eva har varit här idag. Vi fikade och pratade lite skit :) Passade på att ge Elliot en smakportion gröt igen. Denna gången gick det bättre. Han svalde allt och ville ha mer. Han blev sur mellan skedarna och började skrika när det var slut :) Jätten Jopp Jopp det där, haha! Sen kom det ju gröt både här och där såklart :P

Helen har varit här med, vi gick en promenad med Elliot och pratade lite.

När Robert slutade hämtade jag och Elliot upp honom, så åkte vi till affären och handlade. När vi kom hem somnade Elliot. Och vi passade på att laga lite mat. Idag blev det tacos :P

Efter maten vaknade lilla Plutten och det var bus på hög nivå :) Han har börjat ta tag efter saker mer nu. När Robert skulle byta till pyjamas på honom, drog han med Elliots fötter på hakan på sig själv och då började han gapskratta :) Han är tydligen killig under fötterna. Sötnöten.

Vägde mig idag :) Har gått ner 3 kg till! Har bara 3 kg kvar till min "vanliga" vikt som jag hade innan jag blev gravid :) Är så sjukt stolt över mig själv att jag redan är där. Har ju bara gått 4 månader sen jag fick Elliot.

I morgon blir det först en tripp till Elliots gammel farfar, sen ska vi ut och äta på Briggen med våra vänner :)
Såhär kan man se ut när man har ätit gröt ;)
Puss och hej!

1 kommentar:

Jennica sa...

Åh nu kan jag ju kommentera här, innan va man ju tvungen att ha blogger =)

Så sjukt lik han är Robert på denna bild, haha, sötnos =)

Kram!