måndag 6 september 2010

Ingen fukt här inte

Usch, idag mår jag ännu sämre.... Min näsa rinner och mitt huvud dunkar :( Tog en panodil, hoppades på att den skulle hjälpa lite grann.

Elliot har mest varit gnällig och skrikig idag. Så fort jag tittade bort eller gjorde annat skrek han :S Inte kul eftersom jag inte mår så bra :(

Som tur var kom Robert hem till kl 14. Då kom även besiktningsmannen från Anticimex. Elliot passade på att somna när han borrade som värst i golven :P Jag passade på att lägga mig i soffan. Efter en timma kommer Robert uppspringande från trappen med ett leende på läpparna. Han berättar att vi inte hade någon fukt i golven :) Så skönt att vi inte behöver riva upp alla golven och fixa. Och besiktningen tog bara en timma drygt, vi som trodde minst att det skulle ta 3 timmar.

Mådde sämre sen. Fick feber och började frysa :S Robert tog över Elliot och jag fick sova i 2 timmar. Men jag mådde inte bättre för det :( Hade fortfarande feber...

Ska gå och lägga mig tidigt idag. Hoppas att jag mår bättre i morgon, annars vet jag inte vad jag gör. Hur ska jag kunna ta hand om Elliot om jag har feber? Suck.... så typiskt...

Godnatt!

Puss och hej!

Inga kommentarer: