måndag 13 september 2010

En ny vecka

Och så var helgen förbi.

I lördags :
Spenderade jag en hel förmiddag på stan :) Det var skönt att bara gå och kolla lite för mig själv :) Hittade lite fynd:

* 3 st bodys till Elliot
* 3 bh och 3 par trosor till mig själv

Som hittat. Och underkläderna behövde jag verkligen.

På kvällen hade vi lite besök av grabbarna grus och de spelade på sina datorer.

I söndags:

Gick jag en söndagspromenad med söta Jennica. Vi gick min gamla runda runt där vi både tidigare, men det var så mycket mygg. Usch, de var överallt. Tur att jag hade insektsnät på vagnen. Jag skojar inte om jag säger att det var 25-30 myggor på bara vagnen :(
När jag kom hem lades det nytt golv i hallen på nedervåningen. Och Elliot passade på att vara på sitt bästa humör :/ Han bara gnällde och gnydde hela tiden... det var helt hopplöst där ett tag...

Idag:

Idag har vi gjort så lite som möjligt. Just d, Elliot har ju börjat äta gröt nu varje kväll :) Och han tycker om det riktigt mycket och äter för brinnande livet. Han blir så sur när det precis kommit in i munnen och han knappt hunnit svälja och då ska det in en ny sked och det ska gå fort :P Sötnöt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: