fredag 17 september 2010

Härliga fredag

Idag har vi varit hos min kära kusin en sväng. Det var mycket trevligt. Först åt vi lite smörgåsar, sen blev det lite bullar och annat gott :P Det är ju fredag! Haha. Elliot tyckte nog att det var trevligt att träffa Selma denna gång. För han verkligen spanade in henne och de pratade med varann :) Selma pussade på Elliot och ville sno hans napp :P Sötnötar

Sen bar det av att hämta mamma. Vi åkte hem till oss och fikade lite. Elliot fick sova middag. Han var på ett riktigt bushumör :) Sen skjutsade jag in mamma till stan igen och hämtade upp Robert.

När vi kom hem gjorde jag mig i ordning för tjejmiddagen hos Anette. Robert skjutsade dit mig.
Det var verkligen supertrevligt :) God mat, vin och efterrätt. Vi pratade en hel del om olika saker med :) Robert kom och hämtade mig när middagen började dra sig mot sitt slut. Väl hemma blev det sängen.

En stilig höstkille :)

Sover middag

Selma ska ta Elliots napp

Puss på dig :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: