tisdag 14 september 2010

Vimmerby

Idag vaknade Elliot kl 4:30 :( Inte kul att behöva gå upp då.... Men jag försökte låta han ligga hos mig en stund, men han bara lekte med Otto hela tiden och fäktade med armarna i mitt ansikte så jag tröttnade efter ett tag så vi gick upp :S

Robert gick upp och begav sig till jobbet. Sen skulle jag göra oss i ordning för vi skulle åka till Pia i Vimmerby. Skulle bara ringa henne först... och det var ju lättare sagt än gjort. Kom till Telenors kundtjänst så fort jag ringde ut. Och de sa hela tiden : Vi har försökt få tag på dig, så därför ber vi dig dröja kvar, så får du prata med en telefonist. Vi svarar så fort vi kan, tack för att du väntar... Så jag väntade i ca 12 min och ingen svarade! Fick panik! Provade ringa till Telenor, men kom till kundtjänst igen. Väntade 12 min till, ingen svarade. Fick panik och började gråta...Chattade med Robert att han skulle ringa upp mig. Han ringde upp och skulle ringa till Telenor och fråga vad de höll på med. Då gick jag in på deras hemsida och startade en chatt med någon som jobbar där och frågade vad de höll på med???? Han sa att jag hade fel adress... Så de har alltså spärrat min telefon för att de hade fel adress??? Herregud! Och det roliga är att jag ringde dit för 3 veckor sen och bad dem ändra adressen... Bra där! Så jäkla dåligt!!!! Så jag är glad att jag ska byta operatör så fort mitt abonnemang gått ut och det är med basta!

Men tillslut var vi i bilen och jag körde mot Vimmerby. Väl hemma hos Pia, var det först matning av Elliot sen fikade vi med nybakat bröd med goda pålägg :) Vi gick även en husesyn. Hon hade inrett barnens rum jättefint :) Man kanske skulle anställa henne ;) Vi hade mycket att prata om. Efter kl slog 16, styrde vi hemåt igen. Då regnade det :(

Vi hämtade Robert och körde vidare hem. Väl hemma, var det baddags för Elliot sen gröt och sovdags. Nu sover han sött :)

En liten glötfisk som älskar att bada :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: