tisdag 28 september 2010

Tandis

Idag har vi haft besök av Eva en sväng :) Vi fikade lite och åt goda smögåsar. När Eva sen åkte, var det dags att göra oss i ordning. Sen tog vi bilen till hamnplan och pakerade. Mötte upp Robert och vi gick till tandis. Fick sitta och vänta en stund och jag kände inget pirr eller nervositet, vilket är skönt.

Jag fick gå in först. Och denna gång var det han som babblade mest :) Och vet ni? Jag hade inga hål! :D Känns skönt. Var nästan säker på att jag hade något eftersom man småäter så mycker i början av graviditeten. Speciellt den tiden då man är hungrig hela tiden :/ Men det gick väl för min del :) När jag var klar fick Robert gå in och jag hade hand om Elliot. Han somnade i min famn där jag satt. Och Robert hade inte heller några hål :D

Så nu är det gjort för detta året :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: