onsdag 22 september 2010

En mycket trevlig dag

I morse vaknade Elliot kl 5, han somnade om till kl 6:10. Så då gick vi upp. Idag på förmiddagen beslöt jag mig för att hålla honom vaken lite längre, så han kanske skulle sova lite längre än han brukar. Och det gav resultat :) Han sov i nästan 2 tim, och han var utvilad glad bebis :) Så vi busade lite innan det var dags för mat igen. Idag har han provat morotspuré och det gick ner. Dock så lyckades han vispa till skeden så det kom på den nybytta pyjamasen :P

Sen efter yttreligare lite bus, sov han i nästan en timme till. Vilket var mycket passade då vi skulle åka iväg. Han är så mycket lättare att ha och göra med när han fått sova innan. Jag gjorde oss i ordning och packade med vagn och skötväskan. Sen körde jag mot min kära arbetskamrat Bäckis :)

Väl där så var både hon och hennes man så glada i Elliot. Vi pratade lite och fikade. Bäckis hade bakat en riktigt god chokladkaka med digestivebotten. Efter fikat, gav vi oss ut på en promenad :) Bäckis frågade om hon fick dra vagnen med ett leende. Klart hon fick det :) Efter promenaden satt vi lite ute i friska luften och myste. Elliot somnade under promenaden. Efter en stund gick vi in och tog med oss vagnen in. Elliot sov ytterligare en stund till, så jag passade på att göra mat. Sen fick han mat och Bäckis hjälpte mig ut i bilen med alla sakerna , sen vinkade hon av mig och jag körde vidare mot stan.

Elliot och jag mötte upp Robert. Vi gick till Västerport och postade resten av paketen. Så nu är det gjort!

Sen åkte vi hem till Karpgatan en liten kortis i väntan på att Bosse skulle sluta och det var uppskattat :) Sen vidare hem. Och nu i kväll har jag färgat håret.

I morgon bär det av till Öland med jobbet. Ska bli trevligt :)

Bäckis och Elliot

Bäckis: - Jag har ju inga så små barnbarn längre, så man får ju passa på ;)

Puss och hej!

Inga kommentarer: