onsdag 2 februari 2011

Borttappad

Idag bestämde vi oss för att gå en långpromenad. Jag och Elliot gick till Markörgatan till Jennica. I början var det väldigt halt :/ Men så fort man kom ut vid vattnet vart det bättre. Dock så grejar de med vägen så jag fick gå ut på vägen där bilarna körde och gå runt. Och när jag gjorde det tappade jag min ena tumvante :( Hann inte gå coh leta efter den så jag fick gå utan.

Men jag kom fram i tid. Jennica mötte oss och vi gick vidare mot Lager 157 och Busfrö. På vägen gick vi förbi mitt gamla jobb varav en av mina arbetskamrater fick syn på oss och vinkade in mig. Jag gick in med Elliot. De tyckte han var så söt. Stannade och pratad een stund. Sen gick vi mot Busfrö och där hittade en jättesöt randig bodysuite i grönt och blått i velour till Elliot och ett par mörka jeansbyxor. På lager hittade vi ingenting. Sen gick vi hem till Jennica. Där busade vi lite och Elliot fick lite gröt. Sen kom Robert och hämtade oss och vi åkte hemåt.

På vägen hem kollade vi efter den borttappade vanten, men hittade den inte :/ Robert ska kolla i morgon när han går till jobbet. Hoppas han hittar den.

Det var allt för idag det.

Busfrö
:)
Sover en tupplur medans jag går
Majskrok är mums :PMys med Jennica :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: