fredag 18 februari 2011

En trevlig Fredag

Idag äntligen har jag fått träna :D Försökte att inte känna efter så mycket i halsen och sen vips så stod jag där på min crosstrainer. Det var skönt må ni tro ;) Jag kände mig överlycklig. Stod i slutet och hoppade till låten firework med Katy Perry och vevlade med armarna :P Haha! Så kan det gå när man inte tränat på ett tag. Känner redan nu att jag kommer få grym träningsvärk. Men det är det värt!

Sen idag har jag mest städat och styrt lite här hemma inför kvällens bravader. Elliot har hjälpt till med att dammsuga :P När Robert kom hem gjorde han sig och Elliot i ordning så pkte de till Pimpen. Jag fick besök av Helen, Eva och Anette. Jag bjöd på lite mat och efterrätt. Vi spelade även vuxenspelet. Och det konstiga var att vi som var yngst blev äldst i spelet ;)

Det vart en mycket lyckad kväll :) Och Robert kom hem med Elliot, så jag tog över och skulle byta hans blöja innan jag skulle lägga honom igen. Då kissar han på mitt ben :P Haha. Men han sa inte ett ljud när jag la honom igen. Han somnade bums.

Nu blir det sängen.
Lite bilder på min städhjälp :)

:)

Av och på, av och på...behöver jag säga mer? ;)

Trycka på knappen är kul

Krypa med Otto i munnen går ju det med

Dammsugarlangen är också en kul grej :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: